ABY OBEJRZEĆ PREZENTACJĘ KLIKNIJ TUTAJ
Autorką prezentacji jest p. Wioletta Dybcio, nauczycielka w Zespole Szkól Specjalnych w Zagórzu.
Na koniec uczniowie będą mogli sprawdzić, ile zrozumieli i co zapamiętali z lekcji. Ósmoklasiści grali już w kahoota (który zawsze budzi wiele emocji). Udostępniam go <tutaj>.
Na koniec zaproponuję uczniom kartę pracy ze związkami frazeologicznymi, których osią jest rzeczownik "grzyb".
Autorką prezentacji jest p. Wioletta Dybcio, nauczycielka w Zespole Szkól Specjalnych w Zagórzu.
Kolejnym krokiem będzie uzupełnienie pięknej karty pracy narysowanej przez autorkę bloga motyle w dzienniku, na którym można znaleźć wiele ciekawych inspiracji na lekcje języka polskiego.
Piątoklasiści natomiast sprawdzą się na platformie quizizz, która jest równie popularna wśród moich uczniów, co wspomniany wyżej kahoot. Link do quizzu <klik>
Kartę można znaleźć <TUTAJ>.
Co sądzicie o takich pomysłach na grzybobranie? Co Waszym zdaniem można jeszcze dodać do powyższego zestawu?
Wspaniały pomysł na zainteresowanie uczniów "Panem Tadeuszem". Dziękuję za inspirację:)
OdpowiedzUsuńDziękuję za inspirację, wykorzystam na zajęciach z moimi piątoklasistami :-),
OdpowiedzUsuńDlaczego opisuje Pani czerwonego muchomora w pejoratywnym znaczeniu? Dla czego zbierał Wojski muchomory. Jaki jest cel i dlaczego jest on na tyle ważny w życiu wiejskim, że zwyczaj ten został opisany w epopei narodowej.
OdpowiedzUsuńpozdrawiam