poniedziałek, 6 lutego 2023

Cele lekcji inaczej dzięki aplikacji MyHeritage

Przy pomocy aplikacji MyHeritage przygotowałam krótki materiał filmowy, który wykorzystałam jako początek zajęć.

Sławomir Mrożek (z idealnie białym uzębienieniem) osobiście przedstawił cele lekcji. 


Wykorzystanie aplikacji podpatrzyłam u Irminy Żarskiej na profilu Rysunkowy język polski, która ożywiła Adama Mickiewicza. 
Apkę pobrałam ze Sklepu Play na swój smartfon.
Po wejściu w menu wybrałam opcję "ZDJĘCIA", a następnie  "HISTORIA DEEPSTORY"






Dodałam zdjęcie i tekst, który wcześniej przygotowałam. Sztuczna inteligencja dokonała reszty. Po chwili na skrzynkę mailową otrzymałam powiadomienie z zaproszeniem do obejrzenia wykreowanej historii.

Spróbujcie sami. Efekt "wow" gwarantowany :-)

Polecam również wykorzystanie aplikacji SpeakPic, gdyż w MyHeritage można wykonać jeden bezpłatny projekt.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia