wtorek, 4 kwietnia 2017

Jajko z (ortograficzną) niespodzianką


Jak zwykle przed wyjątkowymi dniami czy świętami zastanawiam się, co zaproponować uczniom, aby (myśląc, że bawią się) powtórzyli wiadomości. Pomyślałam o starej jak świat zabawie w pamięć, z tym, że nadałam jej zabarwienie wiosenno - wielkanocne. Skoro jest wiosna, jest Wielkanoc, to musi być i jajko.







Apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego też postanowiłam, że na ostatniej lekcji przed przerwą świąteczną będziemy ćwiczyć nie jedną, ale dwie umiejętności.W jajkach umieściłam wyrazy z trudnościami ortograficznymi i imiesłowy (cz. 1 i cz. 2), które zawsze są problematyczne (nie wiem czemu uczniowie w większości potrafią je rozpoznać  i nazwać na lekcjach o imiesłowach, ale kiedy wracam do tematu po kilku dniach lub tygodniach, to już zamiast imiesłowów przymiotnikowych są przymiotniki, a zamiast przysłówkowych - czasowniki).
W papierniczym nabyłam dziurkacz z motywem kurczaczka i zabrałam się do tworzenia rękodzieła 😜



 Pozdrawiam Was wiosennie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia