Ostatnio postanowiłam nieco inaczej niż zwykle podejść do lektury. Zamiast kartkówki z treści przeprowadziliśmy gamifikację (w języku polskim o palmę pierwszeństwa walczą trzy równorzędne określenia tej metody: gamifikacja, grywalizacja i gryfikacja.Nazwa pierwsza nie będzie nas odsyłać do rywalizacji lub gryfa, najlepiej oddaje zabawowy charakter tego rozwiązania).
poniedziałek, 16 stycznia 2017
środa, 11 stycznia 2017
Literackie blogowanie
Moi uczniowie wcielili się w rolę bohaterów
literackich omawianych na lekcjach języka polskiego lektur i przenieśli ich w przestrzeń Internetu. Przez kilka tygodni tworzyli internetowe blogi, na których jako
postacie literackie (Marcin Borowicz z „Syzyfowych prac” bądź Oskar z utworu „Oskar i pani Róża”) zapisywali literackie
przemyślenia i spostrzeżenia oraz refleksje.
Subskrybuj:
Posty (Atom)