Wystarczy
kliknąć na ponumerowane znaczniki na powyższym slajdzie, aby dowiedzieć
się, co przygotowałam dla uczniów.
Aby udostępnić mój slajd uczniom, należy znaleźć w dolnym rogu ikonę udostępniana (<) i skopiować link.
Pierwszy wpis dotyczący pamiętnika Zofii Bobrówny znajdziecie <TUTAJ>, natomiast pomysły na inne zdalne lekcje są <TUTAJ>. Instrukcja, jak przygotować interaktywny slajd jest dostępna na moim blogu - <KLIKNIJ>.
Na koniec można zaproponować uczniom ułożenie tangramu (po poprawnym złożeniu figur powstanie kształt litery Z jak Zosia). Tangram udostępniam TUTAJ-KLIK. O innowacji z tangramami w roli głównej piszę TUTAJ-KLIK
Witam. Zainspirowałam się :))) Wspaniała lekcja. Czy będzie można zobaczyć cz. 2? Też akurat jestem na etapie Słowackiego. Dużo zdrówka życzę.
OdpowiedzUsuńDziękuję za ciepłe słowa. Druga lekcja będzie "zwyczajna". Mogę wysłać na maila :-)
UsuńPozdrawiam serdecznie :-)
Bardzo chętnie skorzystam, a raczej podpatrzę to i owo. Mój email magdalena.przebinda@interia.pl Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńOoooj, chyba to wykorzystam! Mam już lenia, a tego utworu wyjątkowo nie lubię. :D
OdpowiedzUsuńŚwietnie, bardzo mi miło :-)
UsuńBobrówna, Warpasówna..., Państwo Warpasowie... i inne.
OdpowiedzUsuńKiedyś omawiając te zagadnienie zachęcałam uczniów, żeby przy pomocy strony: http://nlp.actaforte.pl:8080/Nomina/Nazwiska?nazwisko=Warpas&typ=p1
dowiedzieli się, jak będą wyglądały różne formy ich nazwiska. Uważam, że jest to fantastyczna strona.
Nie wiem czemu, ale nie mogę otworzyć punktu 6. Bardzo podoba mi się pomysł wprowadzenia w ten wiersz i chętnie wykorzystałabym Pani prezentację.
OdpowiedzUsuńProszę spróbować otworzyć slajd w przeglądarce internetowej w komputerze. Powinno być dobrze :-) Ale gdyby nadal były problemy - proszę się odzywać :-)
Usuń